Thursday 19 July 2007

Tevellüt


"Ne denli yükselirsek, uçmak bilmeyenlere o denli küçük görünürüz.F.Nietzsche"
Bugün birilerinin hatırlatmasıyla yirmisekiz (28) yılı geride bırakmış olduğumu öğrendim. Geride kalan sadece yıllar mı oluyor, tartışılır. "Şimdi" de, geçmişin nostaljisi ve geleceğin hayali olmadığı bir an'dayım; zamanlar arasındaki tünel köprünün tam ortasında çırılçıplağım...değilim, üzerimde boxer , elimde bira şişesi ve hoparlörlerden yükselen " Hareket Vakti ( Umay Umay ) şarkısının sesi var. Bugün kandilmiş, bayrammış, doğum günü imiş umurumda değil ! Boşluğun gondolunda sallanıyorum; ritimsiz, yitimsiz ve amaçsız. Başımı vura vura çarptığım duvarların metafiziğini kanıksadım artık. Alnımdaki kan pıhtılaştı ve şekil değiştirdi. Kendi benliğimde mülteciydim; parolojik bir yanılsamadan ibaretti "şimdi". Senkronize olamıyorum toplumla. Onlar için pesimistik olan bir bakış, benim için gerçeği ta kendisidir ! Hayatın tadını çıkarmak, ne demekse ! Sanki üzerinde tadını muhafaza eden bir jelatin var herdaim çıkarılmayı bekleyen. Ya paketin içindeki kokmuş, çürümüş ve porsumuş olanların birileri için hala tad özelliğini barındırdığı gerçeği mümkün müdür?

"I will survive" ....amfetamin etkisini gösteriyor. Bira beni kesmiyor, Nietzsche de öyle ! Nem-alkol oranı yüksek, şizofreni seviyesinde belirli bir artış söz konusu...Tanrının komiserliğinde üflediğim promil aleti tavana vurdu. Yanıcam ben, öbür tarfta yerim şimdiden kiralık konak ! Oysa, oysa bu tarafta kuru-pilav yiyebileceğim bir çadırım bilem yok, belki de varlığım bilem yok! Ah aysız gecelerde olur ne olursa, suladığım çiçekler soluyor !

"Gerçekten de hayatın anlamı olmasaydı, ve ben anlamsızı seçmek zorunda olsaydım, bence de seçilesi en anlamlı anlamsızlık bu olurdu. F. Nietzsche"

http://www.yerleske.net/makale970.html

Bugün 28 yılı geride bırakmışım. Ben uçuş modundayım, kedinin ise canı cehenneme! Kuşum zaten öldü, diğer kuş ise beni serüvenden serüvene sürüklüyor. Merak ederim acep hangisi asıl kaptan diye; beynim ile dikbaşım arasında müthiş bir liderlik yarışı var. Metazori yapılanların hayatımı işgal ettiği bir süreçteyim. Beynim beceriliyor, duygularım zaten antik lahit !

"I'm so lonely. And that's ok. (alt: 'cause today )
I shaved my head. And I'm not sad, and just maybe
I'm to blame for all I've heard. And I'm not sure.
I'm so excited. I can't wait to meet you there.
And I don't care. I'm so horny. But that's ok. My will is good. Nirvana"

Biram bitti, yenisi açmalıyım. Bugün benim doğum günüm, iyi değilim bugün......

"Ben, iki insanın daha yüce hakikatı bulmak için, bir ihtirası paylaştığı bir aşk düşünüyorum. F.Nietzsche"



No comments: